måndag 21 maj 2012

Projektarbete

Så äntligen har jag kunnat lämna in mitt projektarbete, några veckor innan deadline. Anledningen: jag hade bara en chans att träffa personalen och gå igenom arbetet med dem!

Vad har jag då gjort? Jo, jag har skapat en wiki med fokus på mentorsarbete på skolan där jag arbetar. I dagsläget saknas en bra, lättkorrigerad informationskälla för just detta, vilket gjort att arbetet och informationen för mentorer är knapphändig och svår att hitta. Vi har också haft problem med olika metoder/policys i olika arbetslag, vilket jag hoppas att wikin ska hjälpa till och motverka.

Jag har haft väldigt roligt när jag jobbade med wikin, men det kändes läskigt att lägga fram den till personalen. Nu väntar en inspelning som ska skickas in, sedan är inlämningarna klara! :-)

1 kommentar:

  1. Vilket ambitiöst projektarbete! Och vad spännande att det faktiskt ska användas av andra. Hoppas det funkar bra.

    SvaraRadera